poniedziałek, 22 września 2014

#001 Najgorszy jest początek


Jestem zwykłą, przeciętną nastolatką, którą los (a raczej rodzice) pokarał imieniem Aleksandra. Mimo to znajomi zwracają się do mnie Alex. W skrócie o moim nudnym życiu mogę powiedzieć tyle, że trwa już (albo dopiero) 16 lat. Jest pełne zlotów i upadków. Interesuję się w sumie wszystkim i niczym. Coś tam czasami pobrzdąkam na gitarze, albo porysuję, co pozwala mi chociaż na chwilę oderwać się od rzeczywistości. Ale moją największą pasją jest pisanie.

Wypadałoby napisać jakiś wstęp o czym będzie blog.
No więc, w skrócie będzie to moja odskocznia.

12 komentarzy:

  1. Super, że się dołączasz ♥

    Będę śledzić Tw postępy każdego dnia :)
    Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W grupie zawsze raźniej! Dziękuję, ty też. :)

      Usuń
  2. Hej hej ^^ Ja też od jutra zaczynam SHRED ;) tu masz mojego bloga : my-change-lola.blogspot.com
    OJEJ! Ile nas łączy :D ja tak samo mam zamiłowanie do pisania ♥ Piszę nawet własną książkę ^^ Mam nadzieję że wpadniesz :* ściskam / Lola..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie, że znam jeszcze kogoś, wiesz czym nas więcej, tym większa motywacja.
      Też piszę książkę! Znaczy się można tak to nazwać chyba. Takie opowiadania, mam ich sporo, ale ostatnio zaczęłam nowe i skupiam się głównie na nim.
      Zajrzę zaraz i z chęcią poczytam. :3

      Usuń
  3. Też kiedyś mega jarałam się pisaniem, ale przestałam z braku czasu najzwyczajniej :P Życzę ci z całego serca powodzenia na sherd, a zdradzisz ile chcesz schudnąć i z jaką wagą i wzrostem zaczyasz?
    Będę zaglądać, trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pisaniu najgorszy jest brak czasu, doskonale cię rozumiem.
      Dziękuję, a co do wagi itp. to podam jutro dokładnie wszystko, ponieważ chciałabym zrobić to na czczo, ale bardzo chciałabym schudnąć koło 7-9 kg. Mam nadzieję, że dam radę.

      Usuń
    2. A wzrostu mam 174 i mam taką cichą nadzieję, że zostanie już tyle na dłuugo. :)

      Usuń
  4. też zaczęłam shred, ale dzisiaj mam już 2 dzień, bo wolałam od poniedziałku, a nie od wtorku. powodzenia i trzymam kciuki za nas wszystkie, żeby się udało i żeby efekty były zniewalające :d http://butterfly-miyako.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaa i też pisuję opowiadania, więc jak masz swoje na jakimś blogu, to podaj linka, chętnie poczytam :) mój to http://aegyotastic.blogspot.com/, tam podpisuję się innym nickiem :)

      Usuń
    2. Szkoda, ze nie zaczęłaś z nami, ale trudno, powodzenia!
      Prowadzę dwa blogi, także pod innym nickiem, bo mają go niektórzy moi znajomi. Ogólnie pierwszy jest tragiczny moim zdaniem (orange-and-wbite.blogspot.com) a drugi trochę lepszy, bo ,,nowszy". (beige-rose.blogspot.com). Ale opinie pozostawiam tobie.
      Ogólnie mam zamiar także na tym blogu wrzucać jakieś moje bazgroły. Ale nie wiem co z tego wyjdzie. :/
      Trzymaj się ;3

      Usuń
  5. Życzę ci kochana powodzenia! Będziemy cię wspierać :)

    OdpowiedzUsuń

Włączyłam opcje anonimowego komentowania,
oraz usunęłam weryfikację obrazkową.

Do reklamy Waszych stron przeznaczona jest zakładka ,,WASZE BLOGI''. Często do niej zaglądam i odwiedzam je. Natomiast spam pozostawiony w komentarzach będzie usuwany lub ignorowany.