sobota, 27 czerwca 2015

#006 Dłuugo mnie nie było

        26 October 2014           
W sumie nie mam nic na swoje usprawiedliwienie. Po tym jak zostałam ,,odłączona'' skończyłam z odchudzaniem się (które szczerze mówiąc było zupełną głupotą) i skupiłam bardziej na swoim dobijającym życiu i nauce. Nie będę kontynuować tej diety.Wymyślę coś innego, ale jeszcze zbytnio nie wiem co. 
Wróciłam do pisania i rysowania. Nie zdawałam sobie sprawy z tego, że aż tak mi tego brakuję. To na prawdę cudowne. Czuję się wtedy sobą. Jestem na nowo wolna, a moje życie nie ma ograniczeń. 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
          Umieszczony wyżej wpis napisałam w połowie października 2014 roku. Nie pamiętam dlaczego go nie dokończyłam, ani nie dodałam. Teraz to i tak bez znaczenia.Minęło parę miesięcy w ciągu, których udało mi się skończyć szkołę i takie tam mniej istotne głupoty. W każdym razie...

          POSTANOWIŁAM WRÓCIĆ I PISAĆ

          Chce pisać opowiadanie. Co prawda przez całą tą przerwę, podczas której całkowicie wyrzuciłam ze swojego życia blogowanie i internet i tak robiłam swoje, czyli pisałam. Z tym wyjątkiem, że jedynie dla siebie i nie zamierzam tego publikować (rozumiecie, moje, moje i tylko moje). Wczoraj postanowiłam to zmienić. Zaczęłam wakacje i mam o wiele więcej wolnego czasu. Co stanie się we wrześniu z tym blogiem nie mam pojęcia. Na te chwilę chce pisać, więc piszę. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Włączyłam opcje anonimowego komentowania,
oraz usunęłam weryfikację obrazkową.

Do reklamy Waszych stron przeznaczona jest zakładka ,,WASZE BLOGI''. Często do niej zaglądam i odwiedzam je. Natomiast spam pozostawiony w komentarzach będzie usuwany lub ignorowany.