poniedziałek, 14 sierpnia 2017

Ciąg dalszy?

W listopadzie zgłosiłam się do Ravioli z jakiejś betowalni odnośnie oceny opowiadania. Nie chce mi się nad tym rozwodzić, ale w skrócie strona zniknęła i znaków życia nie dają, więc jeżeli gdziekolwiek usłyszycie ten nick, to nie warto naprawdę. 

Ale przede wszystkim piszę bo zauważyłam, że pomimo faktu, że nie publikowałam nic od naprawdę dawna (bo czekałam na ocenę, ale to taki szczegół XD) to jednak zauważyłam, że statystyki lecą w górę. Według nich jednak są osoby, które wracają tu, i przyznam, że zrobiło mi się trochę żal tych osób. Zawsze wkurzałam się, gdy widziałam niedokończone opowiadania, które mi się podobały, a wychodzi na to, że zachowałam się podobnie. 

W każdym razie przyznam, że sama mam ochotę wrócić do tego opowiadania. Chcę tylko wiedzieć czy jest serio ktoś kto by to czytał. 

Dlatego no, jeżeli czekasz na ciąg dalszy, to daj znać w komentarzu. Zobaczymy co z tego wyjdzie. 

Mam nadzieję, że do usłyszenia,
Alex.

2 komentarze:

  1. Czekam :D
    Mam nadzieję, że je dokonczysz, bo zapowiadało się bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak bardzo bym chciała. Pisałam wiele opowiadań, ale z tym zżyłam się najbardziej i przyznam, że mi go naprawdę brakuje. Mam tylko nadzieję, że znajdzie się jeszcze parę osób chętnych do czytania moich wypocin, bo to jednak zajmuje sporo czasu, a tak sama dla siebie nie wiem czy znowu dam radę dłużej pisać. Tym bardziej, że przede mną klasa maturalna.

      Usuń

Włączyłam opcje anonimowego komentowania,
oraz usunęłam weryfikację obrazkową.

Do reklamy Waszych stron przeznaczona jest zakładka ,,WASZE BLOGI''. Często do niej zaglądam i odwiedzam je. Natomiast spam pozostawiony w komentarzach będzie usuwany lub ignorowany.